jueves, 31 de mayo de 2012


Apple i el seus primers ordinadors, ....


Al juny de 1976, el mort Steve Jobs, el seu soci Steven Wozniak i Ronald Wayne (el menys conegut dels socis Fundadors).Van presentar a Palo Alto (Califòrnia, EUA), en una fira de computació,  (Homebrew Computer Club de Silicon Valley) el seu primer ordinador. Aquest ordinador, l'Apple I, va ser rebutjat per tots els enllà presents, excepte per un tal Paul Terrell, propietari d'unes Botigues d'informàtica (Byte Shop), el mateix va comprar 50 unitats (fabricats en 30 dies, per 500$), que va vendre a 666$. Més tard van fabricar 150 unitats més que van vendre a amics i altres comerciants.

Aquests ordinadors, eren de fusta i va ésser el primers en utilitzar un teclat, que s’acoblaran tot junt in no per peces. No obstant va ser el computador més complert de l'època.  Actualment se sap que en queden menys de 50 i 6 d’ells funcionen a dia d’avui.

 





Així va Començar Apple, la qual ara és la major empresa amb més valor en borsa del planeta.

El 15 de juny del present, a Nova York amb Sotheby's, sortirà a la venda un d’aquestes 6 unitats que encara funcionen. Desprès de 35 anys, que encara funcioni es un fita, el preu al que s'ha venut es de 296.415 €. Aquestos ordinadors suposen el naixement d'Apple com a producte físic. Aquest és el primer ordinador on es va poder teclejar de manera que les lletres apareguessin a la pantalla.




miércoles, 30 de mayo de 2012

Problemes amb el Facebook i DjDownloader...


Amb al Windows 7 Ultimate i des de que utilitzo el Facebook (no fa gaire), amb una connexió USB WIFI de Movistar, he detectat un error d’alguna mena. El qual si utilitzes, el DJDOWNLOADER, per fer-hi les descàrregues pertinents, juntament amb el FB i aquest mòdem USB WIFI (Model MF190), per a connectar a la xarxa de Internet, aquest no funciona correctament. Hem refereixo a que les planes, surten a mitges  (us adjunto captures).


Per que veieu que passa. Part de la plana, surt en blanc, per molt que l’hi donis a INICI, o al perfil, no dona resposta de cap mena. Es queda sense actuar (això m’ha passat amb dos ordinadors i navegadors diferents).

He arribat a la conclusió, que ambdós programes activats, alguna cossa passa amb el JAVA, i que per lo tant utilitzeu un o un altre per separat.

Evitareu els problemes de funcionament del FB.

lunes, 28 de mayo de 2012

Wifi i les interferències...


Al WiFi l'afecten interferències que resten velocitat (de vegades, fins a un 60%).

Sobretot si estan a prop unes de Altres (targes wifi juntes, tenir dos molt a prop, és solapen).

La comunicació a alta velocitat amb Wifi, no és real, estable, segura i finalment ràpida. Una o altra no farà anar més ràpid l'accés a Internet relació amb el màxim contractat de Adsl. No obstant això, aquesta velocitat no sempre es compleix, ja que intervenen diferents factors associats a l'entorn on ens trobem. 

Està comprovat que com més canella de connexió tinguem, les fluctuacions en la connexió poden arribar a caure més d'un 50%, segons el proveïdor d'Internet contractat.

WiFi funciona mitjançant un senyal de ràdio que no permet que l'enviament i la recepció de dades es pugui realitzar de forma simultània ("half-dúplex").

Això és degut a interferències amb altres dispositius que treballen en un rang de l'espectre proper al WiFi, així com la pèrdua de senyal motivada per la distància al router o murs naturals.

En una altra publicació, parlarem de la seguretat Wifi. I ja he parlat de les temibles radiacions Wifi (i altres) en un altre post, de les que cal mantenir controlades rigorosament en la mesura del possible.

Ara, hi ha un nou estàndard, 802.11a, que funciona a la banda de 5 Ghz, en la qual no hi ha tanta saturació, però el seu abast és menor. Per contra és més alta freqüència, cosa que per als paranoics de les radiacions, com jo, no em semblen en absolut bones.

sábado, 26 de mayo de 2012


L'ADN i l'harmonia musical...


Hi ha alguna cosa, que sembla ser absolutament desconegut per la majoria de la gent, i és que des de fa poc s'ha descobert que l'ADN, és música harmònica. ¿Increible? Doncs us adjunto un fitxer d'àudio, on podeu veure com científics del CSIC, han descobert una cosa absolutament digna per escoltar ...

Podem escoltar, el gen de la sordessa....  és pura melodía clàsica... impressionant!

FASCINANT...!! Que queda per descobrir...?

Per lo que sembla, nosaltres els humans, som portadors de 35000 posibles cançons, diferents.


 
 
EL audio es autoria de IKER JIMENEZ, comentaris de JAVIER SIERRA.

jueves, 24 de mayo de 2012

El Tricicle i Els ordinadors...

Aquest grup de còmics, ben afamats, estàn representant un espectacle "Bits", per el qual viatja dintre d'un ordinador. La seva estrena mundial, es avui a Alacant.

Recomanable, per riures de l'ordinador. EL TRICICLE "BITS"




Servei d'Ocupació de la GenCat - TARRAGONA-

Canvi a l'oficina principal de la GenCat SOC, de Tarragona ciutat.

Si teniu que fer-hi, Qualsevol gestió en relació a PRESTACIONS DE L'ATUR. Visiteu AQUESTA PÀGINA WEB. S'ha de demanar Citació prèvia i tambè és pot fer-hi telemàticament, amb la signatura digital DNI-E o altres.




WWW.SEPE.ES / CITAPREVIA